"des de que ens han robat les paraules no podem dir més que mentides."

dimecres, 18 de novembre del 2009

"El pájaro cautivo no sólo ha perdido conciencia de que la jaula es una jaula,‎

sino también de que él es un pájaro‭"


Ezequiel Martinez Estrada.

jo desitjava, seguia desitjant a voltes, un amor darrera la cantonada i salvarme, tot d'una, salvarme. que d'imprevist el xiuxiueig a la meva orella iniciés un inici per tot i que no hagués de racionalitzar la terrible infàmia de la cotidianitat i dels dies que només saben existir. jo ho desitjava tranquilament com aquell qui no espera i, de vegades, em descobria buscant algún racó precís on poder llegir a Bonnanno i donar-li l'espai que aquest es mereixia. una platja sense sorra triturada. una plaça amb un bri de vida. un imposible a Barcelona.

Em resisteixo a pensar que és imposible.

em resisteixo a doblegar-me davant el fatalisme.

pero em canso.

em canso.

nso.

.