"des de que ens han robat les paraules no podem dir més que mentides."

dimarts, 8 de maig del 2007

"els petons que millor recordo són aquells que encara no m'has donat"

i he tingut por. de nou, he tingut por. i no em sento suficient. quelcom que em falta. quelcom que s'oblida de mi i em torna a dur a aquell terreny d'indecisió i melancolia. aquell pou del que el temps m'ha curat. d'aquell del que entro i surto passejant entre instants. entre dies. de mentres l'incertessa. com un amic que et recorda a cada instant el mal que provoca la caiguda. el soc. l'entrebanc. com una mirada de preguntes al vent.
i avui torno a aquell indret. torno a imaginar-me sense tu. i no tinc força. i deixo un espai massa buit. massa. i tot és més. i jo petit. petit. menut com la ausència que deixes rera la porta. rera una porta que ja no m'imagino imaginar. si almenys tingués forces per inventar-te. pero ara no. ara no. i qui sap quan. si, qui sap quan.